• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marathon GSAR tritium

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Finns dessa klockor att få tag på fortfarande och vartifrån köper man smidigast?
Allmän input uppskattas också givetvis.

P1050005.JPG
 

nydde

Omega
Har en GSAR, gillar "undercover" modellen som inte har US på tavlan bättre. Tycker den är lite mindre plottrig. Skickade ett PM med mer info.
 

Rulle

Audemars
En av dom bästa klockorna jag ägt!!
Sålde den för att ha råd med en sub men ångrar det djupt än idag haha !!!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag är lite fundersam om jag ska gå på kvartsversionen. Hur har tidhållningen varit på era automatare?
 

Rulle

Audemars
Min var riktigt bra!! En kvartsare är en kvartsare... Har inget hjärta alls !!!

Du är här för att du gillar klockor och då köper du ju så klart en mekanisk och inte ett själlöst urverk med batteri som nästan gjorde att hela branschen gick under....

Tänk om och tänk rätt ;)
 

Rivalen

Rolex
Köpte en åt svärsonen för några år sedan och det är hans beater på Nato och han trivs utmärkt med den. US Government dial på hans, men det är ju smaksak. Den känns toolig, så det bör du gilla. Ett ETA 2824 om jag minns rätt, brukar gå att rucka till godkänd gångavvikelse.

Kollade snabbt på Ebay.co.uk och hittade denna. Säljs från UK och det underlättar jämfört USA. Verkar nyskick. Säljarens refs ser helt Ok ut. Den är med länk och länken fick mycket högt betyg i en tråd på WUS tror jag det var, på den tiden jag läste på. Är intresserad av dessa - en trevlig udda klocka på svenska handleder. Lycka till!

http://www.ebay.co.uk/itm/marathon-...es_Watches_MensWatches_GL&hash=item19f74c378c
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Min var riktigt bra!! En kvartsare är en kvartsare... Har inget hjärta alls !!!

Du är här för att du gillar klockor och då köper du ju så klart en mekanisk och inte ett själlöst urverk med batteri som nästan gjorde att hela branschen gick under....

Tänk om och tänk rätt ;)

Haha, iofs. Tanken är lite att jag är ute efter en riktigt slit och släng för diverse aktiviteter. Som jag inte behöver ombesörja. Men hjärtat saknas väl som sagt.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kan du leva med att den använts och även moddats lite, så ser denna ut att bli hyfsad i pris.

http://www.ebay.com/itm/Marathon-GSAR-/281501092166?pt=Wristwatches&hash=item418ac5c946


Tack för tipsen! Bra att få lite förslag att kika runt på. Det verkar onekligen vara en trevlig klocka, finns väldigt lite negativt att läsa om den. Det ska vara att kronan är stor och ivägen för vissa. Men jag bär klockan på högern så för mig blir det inget problem. :)
 
Topp