• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Marathon medium automatic (36mm midsize GSAR)

Sigurd

Cartier
Pris
7000
Returpolicy
Enligt ö.k.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag är enda ägaren till denna, köpt hos AD i höstas. Säljes då annat hägrar.
Oanvänd länk (NGM, endast kortad och provad) samt oanvänt originalgummi. Box och alla papper ingår.
I nyskick bortsett från ytterst lite skav på baksidan av bandhornen efter montering av länk. Alldeles för smått för att kunna fångas på bild.

Rekad och försäkrad frakt ingår i priset, alternativt F2F i Karlskrona, Kalmar eller Växjö enligt ö.k. Alla bilder lånade från nätet och vidare skolning i vad detta är för klocka finns här: https://www.marathonwatch.com/colle...medium-divers-automatic?variant=7504202465322

Klockan är i princip ny. Priset är satt 1700:- under nypris samt att man utöver frakt åker på ca 2500:- i tull och moms från USA. Klockan är m.a.o. mer än 4000:- billigare än om man köper den ny själv.

Tack KS!

Här på min 18,4 cm handled. Bärs allt annat än smått tycker jag.
8344CFE6-4F0E-4A92-9B3F-B5B3E407E67A.jpeg


Namnlös.jpg
b9ee3cc7-2786-4a9f-bad0-56bec5d48f33._CR0,93,1940,1200_PT0_SX970__.jpg
 
Senast ändrad:
Topp