• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Marathon Navigator Pilots Watch

Patrik72

Basic
SÅLD.

Fick hem denna splirrans nya Navigator (WW194013) för 2v sedan. Tyvärr är det inte en klocka som passar mig. Därför söker jag ett nytt hem åt den. Detta är den officiella klockan som tilldelas Amerikanska piloter från USAF och Marinkåren. Mil-specsen sitter graverade på baklocket.

Som sagt. Helt ny och med 2 års garanti. Inte en repa/hairline i plexit eller boetten. Har bara provkört den under ca 2 veckor. Tritiumtuberna lyser som de skall och urverket håller tiden som förväntat. (ETA F06 quartz). Vridringen är Bi-directional, kan alltså vridas åt båda hållen.

Säljes som full set: Klocka, svart Org-natoband, papper och lådan.

Prisidé: 2000kr. Helst via Swish.
Frakten står jag för!

Retur: Nej! Klockan är helt ny och funkar perfekt.

(Efter denna bild så vältes kameran med stativet i mörkret. Objektivet gick i tusen bitar, eller iaf två bitar. Övriga foton är tagna med Ifånen). :banghead:
DSC07140.JPG
IMG_0600.JPG
IMG_0841.JPG
IMG_0843.JPG
IMG_0844.JPG
IMG_0845.JPG
IMG_0848.JPG

Tackar KS för annonsplats och ett trevligt forum! :)
Mvh/Patrik S.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp