• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Marathon Navigator

Case

Panerai
Köpte den här på forumet i förra veckan då jag varit sugen på att testa en längre tid, samt att jag behövde en tritiumklocka till min bättre hälft. Nu har jag testat och den är precis lika ball som jag trodde, men den krockar med andra i lådan och frugan var måttligt imponerad så säljer jag den vidare.

Bild och text nedan snott med godkännande av föregående ägare.

-------------------------------------------------------------------------
Komplett med låda och band. Lite småmärken i glas men annars inte ett märke. Bra drag i tuberna så jag gissar att den är ganska ny. Grymt ball!

Rippad spec:

MIL-SPEC: Manufactured in accordance with MIL-PRF-46374G Type III, Class 1 US Government Specification. Issued and worn by troops in Iraq and Afghanistan.
TRITIUM GAS TUBES: Self illuminated 24/7 tritium gas tubes for up to 25 years.
NAVIGATOR PILOT: Designed for pilots and parachute missions. Features fibershell high impact case with stainless steel back. 41mm case size. 13mm thick. Water resistant up to 60 meters or 200 feet. Includes laser cut 20mm nylon straps in black with stainless steel 316L IPD black buckle (optional nylon straps are available.
SWISS MADE: Proudly hand made in La Chaux de Fonds, Switzerland since 1939. Uses ETA F06 high-torque 3 jewels Quartz movement with EOL (End-of-Life) indicator.
NSN NUMBER: Nato Stock Number 6645-01-544-9475 engraved on case back.
marathon.jpg


Läs mer på Marathons hemsida: http://www.marathonwatch.com/product/pilots-navigator-tritium/

Pris: 850kr inkl. frakt. Finns i Stockholm. Har massor med referenser. Ingen retur om det inte gjorts upp om innan avslutad affär.
----------------------------------------------------------------------------


Jag vill ha samma som jag gav 800kr, + eventuell frakt. Retur om uppgjort innan betalning. Finns i Stockholm, F2F funkar i City eller Nacka.
 
Topp