• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marc Quinn-moddad milgauss, najs eller bajs?

hedbrg

Panerai
Ja, vad tycker panelen?

http://www.bamfordwatchdepartment.com/gallery/collaborations#Marc-Quinn---Red-Ocean-Orbit---Milgauss

MQMilgauss-Main.png
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Tycker den ser ut som en karta över spridningen av ett dödligt virus/zombies (såna som används flitigt i domedagsfilmer) alternativt en bit hushållspapper som nån blödit näsblod på. Bajs således :wtf:
 

16610

Patek
2-Faktor
Vad ska tavlan likna? är det planeten Tellus som blivit röd? detta blev mitt 900-inlägg också=)
 

Nexus

Panerai
Har inte den här klockan varit uppe tidigare ? Kan visserligen vara jag som är förvirrad då jag har en vit vecka... Men hursomhelst:
STÅL OCH BLOD, riktigt cool variant! Hade den kostat någon tusenlapp och inte varit resultatet av övergrepp på klockhistoria så hade jag köpt den.
 

hedbrg

Panerai
Har inte den här klockan varit uppe tidigare ? Kan visserligen vara jag som är förvirrad då jag har en vit vecka... Men hursomhelst:
STÅL OCH BLOD, riktigt cool variant! Hade den kostat någon tusenlapp och inte varit resultatet av övergrepp på klockhistoria så hade jag köpt den.

Gillar lite grejjen med att det är ett totalt övergrepp ändå, på något skumt sätt...
 

mace

Cartier
2-Faktor
På något sätt känns detta ändå mer sympatiskt än versionerna där man helt enkelt pvd:ar en befintlig modell, byter ut tavlans text till en annan färg, slänger på sin egen logo och kallar modellen limiterad. Det är trams.

Denna är ju knäpp, och i min värld så är knäpp > trams.
 
Topp