• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marckus

Stojko04

Breitling
Köpte en kanonfin Bell & Ross BR03-92 av Marcus. Det var väldigt enkelt och smidigt att göra affären. Han är en hederlig kille och förutom klockor, hade vi även en mycket trevlig pratstund om cykling.

//Martin
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka av herrn. Skickades blixtsnabbt och väl paketerad. Hade inte tvekat att handla igen. Tack för en smidig affär!
 

Tidlös

Omega
Tog över en mycket fin Glycine Airman f2f från denna man, smidig affär och ett mycket trevligt samtal därpå. 100% goodguy i min bok!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Sålt Omega Speedmaster till Marckus, snabb betalning och bra/tydlig/trevlig kommunikation. Gör gärna affärer med denne man igen i framtiden :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en Omega Ploprof 600 av Marcus. Det som till en början var avsett som en fika då jag skulle få prova hans Plopp slutade med att den hamna på min arm. En mycket trevlig och noggran pöjk som man gärna träffar och tar en fika med igen.
En dröm att handla av och en Goodguy alla dar i veckan!
Tack Marcus;)
 

audotcom

Panerai
Köpt en klocka för 3500kr av marckus. Mycket trevlig kille och en mycket trevlig affär! Är mycket nöjd och kan bara säga att han är en riktigt goodguy!
 

Andreo

Breitling
Köpte en Explorer 1 114270 av Marcus. Han förklarade utförligt och lärde en relatvivt ny rolex entusiast ett och annat om klockan! Tack för en trevlig och snabb affär!
 
Topp