• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marcus1797

Köpt en Tag Heuer å en väns vägnar av Marcus1797. Snabb och trevlig affär! Marcus1797 är hundra procent goodguy!

Sålde ett armband till Marcus, gick hur smidigt som helst. Trevlig att ha att göra med, inget krångel och betalning utan någon fördröjning, 100% good Guy.

Sålde en dyrare klocka till @Marcus1797 på distans. Trevlig och tydlig kommunikation, snabb betalning och bra uppföljning när klockan var mottagen. Inga som helst konstigheter och 100% good guy enligt mig. Tackar för en trevlig affär och gör gärna fler i framtiden!

Köpte en 214270 av Marcus på distans, klockan var som beskriven, proffsigt inslagen och snabb med frakten. Rekommenderar stark!!!

Gjort ett byte med Marcus i 65-80t klassen och det var en trevlig affär från början till slut, trevlig kille att ”snacka” med också, allt som utlovat och jag är jättenöjd. Klart Marcus är en good guy :)

Köpt klocka av @Marcus1797 i högre prisklass på distans. Trevlig kommunikation, snabb leverans och vara enligt beskrivning. 100% GG! Rekommenderas varmt.

Senast ändrad:
Sålt på distans en 14060M till @Marcus1797 inga konstigheter. Väldigt bra kommunikation och vi båda gjorde vår bästa för att det skulle gå friktionsfritt och så smidigt som möjligt.Snabb betalning.Marcus är väldig trevlig och jag gör gärna fler affärer med honom om möjlighet ges.

Tillbaka
Topp