• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marcusr

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med denne herre. En BBB mot en Dj. Snabb i kommunikation, trevlig och tillmötesgående. Gör gärna affär igen. 5/5.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Sålt en BBB tudor. Trevlig kille på väg in i djupa klockträsket och jag hjälpte honom på vägen:)

Inget konstigt, gör gärna fler affärer!
 

n1tro

Panerai
Supertrevlig herre som mötte upp mig vid jobbet. Goodguy inga konstigheter! Gör gärna affär igen.
 

LI0N

Panerai
Sålt en klocka åt Marcus, väldigt trevlig kille! Snabb och smidig affär. Gör gärna affärer igen. Rekommenderas!
 
Köpte en klocka till en kompis från Marcus. Smidigt och bra, så man vill att det ska vara! Gör gärna fler affärer med Marcus!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @Marcusr på distans. Blixtsnabb betalning, mycket trevlig kontakt. En oerhört smidig affär hela vägen. 100% GG i min bok!
 
Topp