- Pris
- 2000sek st
- Returpolicy
- Om klockan ej stämmer överens med bilder/beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljes följande:
Marina Militare – North Eagles ana/digi i mycket fint skick. Ca 40mm diameter 20mm lugs. Kommer med ett matchande REM-band samt två gummiband. (Har ej box/ men kommer i en canvas rulle med alla band på bilden) pris:2000sek PB 1800sek.
(Lånade bilder från annonsen där jag köpte den)
Hör av dig vid frågor/förslag. Bytesvärde samma som köpes.
Klockorna finns i centrala Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad.
•anders & Co AC1 Winter green
4500sek
PB 4000sek
pb2 3500sek
PB3 2500sek exk frakt /bytesvärde samma.
Pb4 2000sek. Exk frakt
Säljes en helt ny cronograph AC1 från märket Anders & Co. Plast kvar på baksidan av klockan. Klockan har endast provats i hemmet och har inga tecken på användning. Klockan kommer fullset och är inköpt i början på Januari.
Jag länkar till hemsida för mer information om klockan:https://www.andersandcotimepieces.com/shop
Marina Militare – North Eagles ana/digi i mycket fint skick. Ca 40mm diameter 20mm lugs. Kommer med ett matchande REM-band samt två gummiband. (Har ej box/ men kommer i en canvas rulle med alla band på bilden) pris:2000sek PB 1800sek.
(Lånade bilder från annonsen där jag köpte den)
Hör av dig vid frågor/förslag. Bytesvärde samma som köpes.
Klockorna finns i centrala Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad.
4500sek
PB 4000sek
pb2 3500sek
PB3 2500sek exk frakt /bytesvärde samma.
Pb4 2000sek. Exk frakt
Säljes en helt ny cronograph AC1 från märket Anders & Co. Plast kvar på baksidan av klockan. Klockan har endast provats i hemmet och har inga tecken på användning. Klockan kommer fullset och är inköpt i början på Januari.
Jag länkar till hemsida för mer information om klockan:
•G-Shock DW-6900U-1ER ( ny i låda endast upptagen för foto) (600 sek) exk frakt (såld!)
[S][S]•G-shock GMD-S6900MC-ER (använd 1 tillfälle hemma) (600sek/PB500sek PB2 400sek)exk frakt (Såld)[/S][/S]
Bilagor
Senast ändrad: