Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp 3, betala för 2 hörde jag.En kompis kompis sa att det var 10-15% avdrag på listpriset på sportrolle hos AD i Spanien.
Vi kan nog då konstatera att det är lättillgänglig med sportrollar i Spanien.Köp 3, betala för 2 hörde jag.![]()
Okunnig fråga, men är det möjligt under några som helst omständigheter att få % rabatt på Rolex hos en AD?En kompis kompis sa att det var 10-15% avdrag på listpriset på sportrolle hos AD i Spanien.
Vissa dammodeller och TT-modeller ska nog vara möjlig.Okunnig fråga, men är det möjligt under några som helst omständigheter att få % rabatt på Rolex hos en AD?
Absolut kan du det.Okunnig fråga, men är det möjligt under några som helst omständigheter att få % rabatt på Rolex hos en AD?
Vissa modeller kan du säkert få ner lite grann, andra finns inte ens att köpa. Så ser det ut just nu. För några år sedan gick det. Om den tiden kommer tillbaka vet jag inte, men jag tror det mesta går i cykler.Okunnig fråga, men är det möjligt under några som helst omständigheter att få % rabatt på Rolex hos en AD?
StammerVissa modeller kan du säkert få ner lite grann, andra finns inte ens att köpa. Så ser det ut just nu. För några år sedan gick det. Om den tiden kommer tillbaka vet jag inte, men jag tror det mesta går i cykler.
Jag har fått rabatt på flertal modeller. Dock är det de modeller som är mindre populära. Tex YM/DJ osvOkunnig fråga, men är det möjligt under några som helst omständigheter att få % rabatt på Rolex hos en AD?
+1 på ditt andra stycke! Men på riktigt - du måste gå till doktorn om dina pungkulor är blå...Stammer
Och nar en okand nolla kan fa rabatt pa en SS SportRolex sa vill ingen ha dessa da de ar iskalla gubbklockor.
Nu ar det ballaste som finns Xelor i pungkulsblatt!
Skamt asido. Hur manga tradar om detta skall startas?
Oavsett vilket sprak hemsidan ar pa sa kommer dagligen fragan. Kan man kopa modell X hos handlare Y i land Z?
Varfor skulle man kunna det om samma modell ar snorhet dar du bor? Tror du verkligen varlden ar sa liten fortfarande?
Är DJ mindre populär? Intressant.Jag har fått rabatt på flertal modeller. Dock är det de modeller som är mindre populära. Tex YM/DJ osv
Slät ring på OysterÄr DJ mindre populär? Intressant.
Jo alla vet hur det ser ut.Så sammanfattningsvis vet ingen hur det ser ut.. Jag var på Teneriffa i november, då hade den lokalen AD stängt, men ett par mindre handlare öppet, och en av dem hade förvånansvärt många fina klockor (Rollar och Omegor). Priserna var ganska höga, jag försökte iofs inte pruta heller.
I've got big balls som AC/DC sjong......+1 på ditt andra stycke! Men på riktigt - du måste gå till doktorn om dina pungkulor är blå...
/J
Oavsett hur aktiv/oaktiv tullen är, så ska klockan tullas oavsett vad. Nu är Spanien med i EU, så man behöver inte tulla något.Finns chrono24 och internet där också. Så glöm det attraktiva.
En annan är att tullen på Arlanda är jävligt aktiva pga Covid så tänk inte ens tanken.
Nu är Spanien med i EU, så man behöver inte tulla något.
Ja det var sa det ligger till. Hur ar det med Aland? Inte for att det finns nagra klockor dar.......Kanarieholmarna är utanför EU-tullområde. Så du måste pynta moms.
Har ju missat att välkomna dig till ks så jag passar på nu.Absolut.
Aker man dit turisterna inte finns sa ar det overflod pa SS Daytonas,Pepsi Batgirl och OP41.
Desperata handlare ger fina rabatter for kontanter sa ladda upp med 200EUR sedlar.
Precis som i Stockholm dar bade Rob Nymans Bergstrom och Kroons haller pa att svalta ihjal da inga kinerser langre finns och man anstallt inkastare for att oht fa en chans att salja SS Rolex AP och PP till kraftigt rabatterade priser.
Eller sa ar det lika svart (eller latt beroende pa hur manga osaljbara damklockor du vill kopa) oavsett var i varlden du befinner dig att kopa kul Rolex som en okand nolla...
Valj sjalv vilket scenario du tror mest pa
Ja. Vad hände med den andra användaren? Bannad?Har ju missat att välkomna dig till ks så jag passar på nu.
har också en fråga...är alla dina inlägg av humoristisk karaktär?
(tror iofs inte du är så ny som infon säger...)
Tack for valkomnandet!Har ju missat att välkomna dig till ks så jag passar på nu.
har också en fråga...är alla dina inlägg av humoristisk karaktär?
(tror iofs inte du är så ny som infon säger...)
Helt ratt i allt vad du skriver.Mycket subtil ironi i svaren här. Man kan förstå att frågorna dyker upp.
Klockhandlarna har inga nationella gränser längre. De skickar klockorna till en marknad där efterfrågan är stor via väl etablerade gråhandlare som flippar dem.
När Spanien hade en finanskris sist gick det att fynda ett och annat lokalt på den marknaden och det utnyttjade samlare/gråhandlare på ett ögonblick, precis som när det uppstått valuta fluktuationer på grund av plötsliga ekonomiska chocker (T ex Argentina).