• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Martin Samuelsson

Sålde en Omega på distans till @Martin Samuelsson. En mycket trevlig säljare som jag varmt kan rekommendera. Ytterst smidig affär och snabb betalning. Inga som helst konstigheter! Gör gärna affärer igen, 100% GG:)

Sålt tillbehör till denna herre. Trevligt, snabbt och smidigt var det från början till slut så gör gärna fler affärer! 100% GG :)

Senast ändrad:
Sålde en Breitling till Martin. Inga problem utan snabb och smidig affär med rak och direkt kommunikation. Träffades f2f och fick även möjlighet att snacka klockor. Mycket trevlig, rekommenderas till 100%😀!!

Andra gången jag gör affär med @Martin Samuelsson, denna gång var det jag som köpte en klocka på distans. Mycket trevlig affär och klockan var precis som beskriven. Skulle inte tveka det minsta på att göra affär med denna goodguy😃

Tillbaka
Topp