• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

masterkiller

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inga affärer som jag minns i alla fall. Träffat ett antal gånger och helt klart en goodguy!
 

Maro

Audemars
Kollade gamla mail och kom på att vi har bytt klockor för väldigt länge sedan. Såg även i mailen att jag var väldigt nöjd och att jag fick en bonus:)
100% Goodguy!
 

Lunkan

Cartier
Martin är en toppensäljare uti fingertopparna och liksom jag inte jäktar igenom en klockaffär.

Martin är lugn, trygg och framförallt pålitlig säljare och köpare. Jag sålde min AP RO och som dellikvid tog jag en SubC.

100% goodguy!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Köpte en inte-så-exklusiv klocka som kom idag. Skicket motsvarade beskrivningen på pricken, snabb respons på PM och snabb leverans!

Redig kar!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MK är en sann goodguy! Druckit öl och träffat denna trevliga herre flertalet gånger!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
100% Sålde en 1963:a till masterkiller utan problem! Bara positiva saker att säga! Köp eller sälj!!!!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Sålt en seiko och betalningen var ua bara ++++++++++++


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Nyss köpt av Masterkiller. Dyrare klocka.

Mycket smidig och snabb kontakt, kvick och perfekt leverans.

Rekommenderas! :)
 

mosse

Omega
Köpte en klocka av Masterkiller.
Snabb, trevlig och smidig kille!
När klockan kom fram hade den tyvärr en repa som han hade missat.
Detta åtgärdade han genom att utan extra kostnad skicka ett lädernato.
100% GoodGuy i min bok!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde precis en klocka till Martin. Som vanligt trevlig kommunikation, snabb betalning. Typ 100% Good Guy liksom :)
 

Sjuhundra

Omega
Köpt en Rolex i 50k klassen f2f av Martin! Inga som helst problem och dessutom en mycket trevlig kille som tar sig tid att svara på alla frågor och funderingar :)

100%
 

M021

Rolex
2-Faktor
Möttes upp för en klockaffär i mellandagsstressen. Sålde min AP Diver till Martin med en Rolex 116613lb som del likvid. Väldigt smidigt. Skulle inte tveka att göra ytterligare affärer som inkluderar klockor av högre värde.
 
Topp