• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Matbord + soffa

alex_c

Basic
2-Faktor
Pris
2500
Returpolicy
Nej, men vi går igenom objekten noga
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att rensa.

1. Matbord i glas som består av stomme + glasskiva. Inköpt 2008 på Studio 17 Home design, Standvägen 17 (finns inte kvar idag). Nypris 28 900 kr. Mått 210 x 86. Sparsamt använt och skicket är mycket bra, men hairlines finns naturligtvis. Stommen består av vitmålat trä och ben i metall. Snyggt och modernt om jag får säga det själv, men ombyte förnöjer så nu får någon annan sätta tänderna i det.
5000 kr.

2. Soffa i tyg. Köpt i någon möbelbutik på Östermalm för en 10-15 år sedan. Pris var ca 20 000 kr. Mått 210 cm (vet inte om den klassas som 2- eller 3-sits. 2,5?) Har använts men är i mycket bra skick med ett undantag: Färgskiftningar (eller missfärgningar om man så vill) förekommer på rygg och överdelen av ryggstödet. Inte på dynan utan själva stommen. Liknande skiftningar finns även på nedre framsida etc. (se bild). Vet inte om det är solen som orsakat detta då jag inte får bort med fläckborttagare, men det syns inte speciellt mycket om man har soffan mot en vägg, lite dunkel belysning eller tagit ett järn för mycket. Oavsett så är det ändå en trevlig soffa. Fotpall i samma stil ingår.
2500 kr.

Möblerna har varit med ett tag så ingen dokumentation finns tyvärr längre. De skickas inte men jag hjälper gärna till att bära ner dem i till entrén (går inte in i hissen här). Betalning sker med Swish eller i nödfall kontanter. Byten mot klockor kan vara OK, men vänligen var tydlig med ett bytesvärde på din klocka i så fall. Pengar upp eller ner. Finns i Stockholm.

Och tack till KS för annonsplatsen!

Matbord1.jpg

Matbord2.png

Matbord3.jpg

soffa1.jpg

Soffa2.jpg

Tillbaka
Topp