• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Matchande väggklocka

CEk

Basic
Så min kära flickvän gav mig en matchande väggklocka på min födelsedag. Sjukt nöjd, kvalitén är gedig med flytande sekundvisare och allt. En rolig gimmick att ha i hemmet! :) (Och ja, tiden är korrigerad för vi
IMG_1883.jpg
ntertid nu) ;)

Det är ingen originalklocka utan replica, misstänker att en riktig (tror dock inte de görs i alla utföranden) hade kostat liiite mer. Hon beställde den från USA, hojta till om du vill jag ska kolla upp var ifrån! :)
kommer säkert dyka upp massa tråkmånsar som hojtar om att replicor suger ut orginalprodukter ,men jag tycker den var cool ,och en kul grej att ha,
grattis ,till en av få rollar, jag tycker är kul också:)

• Like
Reactions: CEk
Den här är ju knappast en replika så jag tycker inte man bör förfasas för mycket. Påhittig och lyhörd flickvän måste jag säga, det är värt många plus i min bok, gratulerar. Till både flickvän och klocka.

kommer säkert dyka upp massa tråkmånsar som hojtar om att replicor suger ut orginalprodukter ,men jag tycker den var cool ,och en kul grej att ha,
grattis ,till en av få rollar, jag tycker är kul också:)

Tack! Precis, spelar ingen roll för min del. Mest en kul grej att ha hemma då den faktiskt är riktigt snygg också!

• Like
Reactions: PCB
Rolig och måste säga att en väldigt genomtänkt pressent, kanske inget jag skulle ha i vardagsrummet men på rätt plats i hemmet så är den klockren ;)

• Like
Allvarligt talat, en snygg väggklocka hade man inte dött av. :)

Har ni tips? Ett måste med svepande sekundvisare, förstås.

• Like
En klassisk armbandsklocka men väggvariant. Varför inte en seiko skx eller liknande?

Mest dynga på ebay.

Du menar att den bara råkar se ut som en rolexmodell med rolexlogga?
Jag menar att även om jag skulle velat lagt ut XXXXX antal tusen kronor på en riktig Rolex-väggklocka (tror nog dock bara de är till för AD) så hade jag nog inte hittat en Milgauss-modell. Men hittar du en så länka gärna så ska jag överväga att köpa en! ;)

Alltid sagt jag ska ha en sub som matchar väggklockan :) sparar sparar & sparar :D vill inte avyttra någon av mina 2 breitling chronomater men kul med väggklockor fast de är ”fejk” :)

Bilagor

• E6584CA1-65A8-4B51-B7C0-45F79B35A0EE.jpeg
    E6584CA1-65A8-4B51-B7C0-45F79B35A0EE.jpeg
    123.9 KB · Visningar: 58
  • Like
Tillbaka
Topp