Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ingen originalklocka utan replica, misstänker att en riktig (tror dock inte de görs i alla utföranden) hade kostat liiite mer. Hon beställde den från USA, hojta till om du vill jag ska kolla upp var ifrån!Var köper man en sån , rolex ad?
kommer säkert dyka upp massa tråkmånsar som hojtar om att replicor suger ut orginalprodukter ,men jag tycker den var cool ,och en kul grej att ha,Det är ingen originalklocka utan replica, misstänker att en riktig (tror dock inte de görs i alla utföranden) hade kostat liiite mer. Hon beställde den från USA, hojta till om du vill jag ska kolla upp var ifrån!![]()
kommer säkert dyka upp massa tråkmånsar som hojtar om att replicor suger ut orginalprodukter ,men jag tycker den var cool ,och en kul grej att ha,
grattis ,till en av få rollar, jag tycker är kul också![]()
En sån vill jag ha!Så min kära flickvän gav mig en matchande väggklocka på min födelsedag. Sjukt nöjd, kvalitén är gedig med flytande sekundvisare och allt. En rolig gimmick att ha i hemmet!(Och ja, tiden är korrigerad för vi
ntertid nu)![]()
![]()
Köööp!En sån vill jag ha!![]()
Vilken modell söker du?Allvarligt talat, en snygg väggklocka hade man inte dött av.
Har ni tips? Ett måste med svepande sekundvisare, förstås.
En klassisk armbandsklocka men väggvariant. Varför inte en seiko skx eller liknande?
Mest dynga på ebay.
Nej fasen. Men jag älskar den. Kan ju åtminståne ha den på väggenKöööp!Sitter du också på en Milgauss eller?
![]()
Tror dock inte att det finns en "original" Milgauss-väggklocka att få tag i om jag ska vara ärlig. Mest en rolig grej och som någon sa, en lyhörd flickvän som samla pluspoäng!Hade aldrig kunnat ha en piratkopia på väggen, men sött initiativ.
Du menar att den bara råkar se ut som en rolexmodell med rolexlogga?Tror dock inte att det finns en "original" Milgauss-väggklocka att få tag i om jag ska vara ärlig. Mest en rolig grej och som någon sa, en lyhörd flickvän som samla pluspoäng!![]()
Jag menar att även om jag skulle velat lagt ut XXXXX antal tusen kronor på en riktig Rolex-väggklocka (tror nog dock bara de är till för AD) så hade jag nog inte hittat en Milgauss-modell. Men hittar du en så länka gärna så ska jag överväga att köpa en!Du menar att den bara råkar se ut som en rolexmodell med rolexlogga?