• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mattias Skoog

Sålde en Seiko samurai till Mattias i början av sommaren. Snabb betalning och trevlig kommunikation hela vägen. Gör gärna fler affärer i framtiden. 100% goodguy!

Köpte en tissot av Mattias. Vi möttes upp o han visade sig var utomordentligt trevlig och bemödade sig även komma till mig. Klockan var precis som beskriven o Konversationen superbra. 100 % goodguy! @Mattias Skoog

Senast ändrad:
Köpt en klocka av @Mattias Skoog som varit min sedan tidigare. Som han, av en slump, haft i sin ägo. Alltid lika trevlig och delar samma nörderi. Kan varmt rekommendera Mattias som både köpare och säljare, då han dessutom är en vän till mig personligen. 110% good guy!:cigar:

Köpt en Seiko Arnie på distans från Mattias.
Väldigt trevlig och snabb affär kan absolut rekommendera!

Köpte en Oris av @Mattias Skoog på distans.
En mycket trevlig säljare som levererade snabbt och smidigt, allt utföll till belåtenhet – kan varmt rekommenderas!
Tack för trevligt bemötande och en bra affär.

Tillbaka
Topp