• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MattNatt

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag träffade MattNatt f2f för att köpa en GMT av honom. 100% Goodguy och dessutom väldigt sympatisk. Gör gärna affär igen med honom. Eller bara tar en öl:)
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Gjort en affär med MattNatt o har absolut inget att klaga på. Bra kommunikation, paketet väl inslaget. 100% goodguy!!!
 

Bubbe

Breitling
Vad finns det att säga? Har aldrig varit med om någon mer seriösare säljare, samt att man fick en video på hela händelseförloppet innan den sändes iväg. Har som sagt köpt väldigt många klockor under en längre tid, men aldrig blivit bemött på det här sättet. STOOORT PLUS!!!!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Vart ska jag börja, finns bara gott att säga om @MattNatt.
Otroligt trevlig både på PM, SMS och telefon!
Köpte en Rolex, väl inslagen och i det skick som utlovats.
I min bok 110% goodguy som jag mer än gärna gör affärer med igen:)
 

R0B

Panerai
Jag sålde två finfina klockor till @MattNatt Rakt igenom smidig affär med väldigt trevlig köpare. 110% good guy, jag fortsätter handla med fullt förtroende :)
 

Linkan

Rolex
Har bara bra saker att säga om denna man, riktig bra kommunikation och snabb och smidig att ha och göra med :) snabb leverans och som beskrivet. 100% goodguy
 

Pontusk

Omega
Köpte en 116520 från Mattias i helgen och från första konversation till affär så kändes Mattias proffsig och smidig.
Han svarar på meddelande snabbt och var väldigt tillmötesgående.
Gällande objektet så stämde det till 100% överens med annonsen och han var även väldigt hjälpsam och tog sig tiden att anpassa länken på klockan utifrån min sambos armar (stort plus!).

Summa summarum så är han till 100% en good guy och jag hoppas att alla vore som honom!
 

johan_w

Omega
Sålde en GMT II till MattNatt, smidig och trevlig affär som gjordes upp F2F.

Skulle absolut göra nya affärer med honom! 100% good guy som omdömen ovan säger!
 

billo

Cartier
Sålde en Rolex till MattNatt f2f. Inga konstigheter alls, träffades på bestämd tid och gjorde en väldigt smidig affär!
100% Goodguy
 

Duration

Breitling
Köpte en Explorer II av MattNatt. Mycket trevlig och proffesionell. Swishade pengar innan och klockan skickades i efterhand. Allt stämde överens med beskrivningen. 100% goodguy.
 

Wiggo

Breitling
Köpte en Submariner av MattNatt. Från första kontakt till genomförande gick allt mycket smidigt. Kan absolut rekommendera andra att göra affärer MattNatt, 100% seriös!
 

Gmtmaster

Cartier
Har precis fått hem en 16710 från MattNatt via PostNord. Väldigt smidig affär, snabbt skickat, väl paketerat och klockan är väldigt fin! Jag hoppas att det blir fler affärer i framtiden. 100% gg
 

Wiggo

Breitling
Gjorde min andra affär med MattNatt.
Allt som beskrivet och inga konstigheter, dessutom riktigt trevlig :)
Gör gärna fler i framtiden. 100% GG.
 
Topp