• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Macdaddy

Köpt min första klocka här på klocksnack av Matts och han är en fantastisk man att göra affärer med. Smidig, trevlig och 100 % good guy.Ser framemot fortsatt kontakt med honom.
 

Ukjent

Silver
2-Faktor
Kjenner @mattskt personlig og vi har gjort et flertall affärer. Du finner ingen triveligere eller smidigere person å kjøpe av eller selge til på KS.
100% Goodguy.
 

automatik

Basic
2-Faktor
Gjorde mitt första "Luxury Watch" köp F2F med @mattskt, sjukt trevlig kille. Kände verkligen att han värnade om mig som kund. Jag var själv väldigt nervös inför ett så pass stort köp, så stor eloge till honom för att göra mig helt lugn och trygg i affären! :) 110% GG!
 

Risto85

Silver
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @macdaddy . Otroligt trevlig och tillmötesgående på alla sätt, och klockan var helt enligt beskrivning.
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges 😃
 
Topp