• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Maurice Lacroix aikon 42mm

Valde

Basic
2-Faktor
Pris
9800kr
Returpolicy
Om skick ej enligt beskrivning. Klocka under garanti. Retur sker på köparens risk och beskotnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min Maurice Lacroix aikon automatic.
Klockan är köpt här på forumet för någon månad sen. Den har en repa på vänster sida som knappt syns, inget man tänker på när man använder den. Se bild.

Klockan kommer fullset med alla länkbitar. Den är just nu anpassad för 18cm.

Säljer för samma pris som jag köpte för. Endast använd vid 3 tillfällen av mig men klickar inte riktigt med den. I övrigt en jättefin klocka.

Byten är intressanta i 6-18k klassen med pengar upp eller ner. testa bara.

klockan skickas med rek extra säkert vilket ingår i priset. Kan även ses f2f om du har bra referenser. Betalning via Swish.

reserverar mig för felskrivningar eller om jag glömt något, detta är min första annons här. Bara att fråga om det är något.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    454.1 KB · Visningar: 229
  • image.jpg
    image.jpg
    393 KB · Visningar: 231
  • image.jpg
    image.jpg
    497.9 KB · Visningar: 227
  • image.jpg
    image.jpg