• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Maurice Lacroix Aikon PB 3/2

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Pris
10k
Returpolicy
Inom 24 h om annonsen varit missledande
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld.

Bytte till mig denna skönhet i förra veckan men låter den gå vidare. Detta är alltså 39 mm-varianten med svart urtavla i Clous de Paris-mönster.

Fullset. Uttagen 2020 hos svensk AD. Mycket fint skick. Små hairlines som syns i hårt ljus, men inget större än så. Grått integrerat gummi medföljer (den nya versionen med struktur som matchar urtavlan). Gummit är värt 2400 kr och är av ypperlig kvalitet. Både länken och gummit har inbyggd quick release.

Inuti spinner ett Sellita SW200-1 Elaboré med perfekt tidshållning (±0 spd när jag mätte över en vecka). Fantastisk byggkvalitet och finish! Länken är helt otrolig och måste upplevas.

Byten? Inte omöjligt, dock prioriterar jag nog ren försäljning denna gång. Testa mig gärna. Är dock inte inne på vintage eller mikro. Mina preferenser är Sinn, Oris, Longines, Rado och liknande tillverkare i den klassen. Bytesvärde något högre.

Fraktsätt väljer du själv:
Enbart spårbart på min bekostnad och ditt ansvar.
Spårbart och försäkrat med rek extra på din bekostnad (220 kr) och mitt ansvar.

Referenser hittar du här.


Tack KS för ett fantastiskt forum!

_DSC9974.jpg
_DSC9982.jpg
_DSC9979.jpg
_DSC9981.jpg
_DSC9983-1.jpg
 
Senast ändrad:
Topp