• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice LaCroix vad vet ni?

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Tycker den är riktigt fräsch och att många modeller dom har är tuffa. Tyvärr är dom nästan alltid för stora & har ett andrahandsvärde som jag inte ens törs tänka på (80% pristapp efter 1 år~ish? beroende på modell)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Har haft en ML Pontos Chronograph och ångrade att jag sålde, nytt kan man dock inte köpa! Om man inte skiter pengar alt. att det är en keeper.

Den där såg trevlig ut btw!
 

Vesper

Rolex
Som sagt trevlig klocka men ett stort pristapp kan man räkna med alltså. Men är det ett mode märke som gucci etc? Det är ju inget gammalt företag jämfört med många andra märken.
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Mycket snygg - tack för tipset!

Ang ML så är de väl att klassa som en upcoming spelare, med en del ambitiösa klockor och urverk. För min egen del ett mycket tänkbart märke, men som begagnat pga andrahandsvärdet.

/Klocksebbe
 

David

Bödeln
Jag gillar Jour et Nuit, men jag vet inte riktigt när jag skulle använda den om jag hade en.

Maurice%20Lacroix_%20Masterpiece%20Jour%20et%20Nuit_MP7058-SS001-190_710.jpg
 

bya

Omega
är återförsäljare för märket, så en boss från ost-landet kom upp och hade en liten visning av alla nyheter...
 
Topp