• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mauritz

aljung

Panerai
2-Faktor
Köpte en Aerospace EVO av Mauritz. Affären gjordes upp F2F. Allt fungerade hur smidigt som helst (förutom att jag lyckades ge honom fel adress). Klockan var i bättre skick än vad annonsen utlovade. Alla tillbehör som uppgavs i annonsen var med. Skulle inte tveka på att göra affär med honom igen. En 100% goodguy!
 

Depp-Erik

Cartier
Köpte en Omega Speedmaster Day Date av Mauritz. Mycket trevlig att ha och göra med, han gav bra svar på mina frågor och han många bilder på klockan som var i klanderfritt skick! Dessutom var försändelsen oerhört välpackad. 100% Goodguy och ingenting annat! :)
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har gjort ett par canvasband till @Mauritz
Utmärkt bra och trevlig kontakt. Snabb respons och snabb betalning.
Rekommenderar denna Good Guy till 100 procent!
;-)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en Padi av @Mauritz, precis så som en affär ska gå till, ping pong smack så är det klart :D. Bra TS att göra affär med, helt klart good guy!
 

Noxin

Omega
Köpte klocka på distans av Mauritz, inga konstigheter alls, fick klockan i beskrivet skick och den var väldigt välpaketerad. Good guy!
 

Lolle

Panerai
Gjorde en byteshandel med @Mauritz vilket var både smidigt och trevligt att ses för avlämning. Bra kommunikation, lätt att komma överrens med och inga konstigheter. Gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpte klocka i nedre prissegmentet av @Mauritz .
Han sms:ade en bild på det färdiga, frankerade kuvertet mindre än fem minuter efter att jag swishat pengar. Klockan anlände dagen därpå, exemplariskt inpackad och i ett mycket bra skick.
Snabb, smidig och trevlig att ha att göra med.
Goodguy! Highly recommended. :)

/Grafton
 

Stampe

Breitling
Köpte lifestyle av Mauritz. Exemplarisk dialog, snabb leverans och välpackat. Riktigt trevligt att göra affärer med denne herre.
100% GG
 
Topp