• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mauthe Volkswagen 100 000 KM

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Tjenare, skriver på uppdrag av en god vän till mig. Han har fått en klocka av sin farfar. En Mauthe med 19 juveler. Enligt uppgift från hans farfar så ska han ha fått klockan när deras Volkswagen gått 100 000 KM, vilket verkar rimligt iom baksidan. Han vill gärna ha lite mer information om klockan, typ dess uppskattade ålder och värde. Han ska behålla klockan och putsa upp glaset.

Så, vad har panelen att berätta? Personligen tycker jag den är rätt cool, men ser re-lumad ut?
rHO1Z3N.png

trcMhew.png
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tjenare, skriver på uppdrag av en god vän till mig. Han har fått en klocka av sin farfar. En Mauthe med 19 juveler. Enligt uppgift från hans farfar så ska han ha fått klockan när deras Volkswagen gått 100 000 KM, vilket verkar rimligt iom baksidan. Han vill gärna ha lite mer information om klockan, typ dess uppskattade ålder och värde. Han ska behålla klockan och putsa upp glaset.

Så, vad har panelen att berätta? Personligen tycker jag den är rätt cool, men ser re-lumad ut?
rHO1Z3N.png

trcMhew.png

Kul!!!
Ping @eriksson850 ! Du har väl fixat upp en likadan.

Japp, här är en tråd jag skrev om den och om
De andra 100 000 km klockorna.

https://klocksnack.se/threads/håller-din-bil-i-100-000km-mauthe.32355/#post-713526
 
Topp