• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maximuspro

Rolfex

Omega
Sålde en klocka till Maximuspro. Kunde mycket om klockor, trevlig på plats i tid. 100% nöjd, skulle utan tvekan även köpa klocka, här var det ordning och reda som jag gillar.
 

Cambridge34

Breitling
Jag har gjort ett klockbyte med Maximuspro och det gick riktigt bra. Han är både trevlig och kunnig, så han gör jag gärna fler affärer med i framtiden.
 

kbw

Omega
2-Faktor
Sannerligen en Good Guy! Köpte en klocka av Maxiumuspro F2F, allt som utlovat, smidig affär och trevlig att prata med! Toppbetyg!
 

zebbo_apa

Omega
Sålt en Tudor BB Bronze till herrn - Inga anmärkningar utan allt, från dialog till betalning, gick hur smidigt som helst - 100 % goodguy! :):):)
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Genomförde ett oerhört snabbt, trevligt och enkelt byta med @maximuspro av ett Panerai OEM-band. Skolboksexempel på smidig och angenäm affär. Gör gärna fler affärer i framtiden. Helt klart goodguy i min bok
 
Topp