• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Epicure.watches

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Ni som gjort affärer med mig här på KS får gärna skriva en ärlig rad om era intryck, inför framtida affärer.

:)Tackar på förhand:)
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
I would like to thank to Mazdak for fast and smooth deal for my Rolex. One of the fastest deals ever literally in hour span payment transferred, this is exactly how the deals should be done in 21th century. Thank You very much. 100% serious man
 

Nimbus

Breitling
Köpte nyligen en Seiko klocka av Mazdak som jag varit ute efter ett tag, supersmidigt och seriöst, skulle utan problem göra affärer med honom igen. Ingenting dåligt att tillägga Good Guy!
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Köpt en weekend bag av Mazdak. Skick som utlovat, lades snabbt på lådan efter betalning. Har inget som helst negativt att säga, tvärtom är Mazdak väldigt trevligtoch var väldigt angelägen om att affär skulle flyta på bra.

100%
 

FOQ

Audemars
Sålde en klocka till Mazdak. Affären gick sjukt smidigt. Pengar via Swish snabbt som bara den och snabba beslut! GG! Gör gärna affärer med Mazdak igen.
 

Zozoo

Rolex
Annonsen överlevde 2 timmar.
Kommunikation och betalning på distans klart inom en timma.
Rekommenderar Mazdak varmt för sitt förtroende/tillit.
Gör flera affärer med en sån GG till 100%
 

WilleK

Omega
Min flickvän köpte en datejust av Mazdak via mig här på KS. Trevlig, snabb korrespondens och flexibel. Gör gärna affär med Mazdak igen. Även min mycket nöjda flickvän ger honom sina varmaste rekommendationer!
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Rolex av Mazdak, allt gick sjukt smidigt och en trevlig pratstund på det är alltid trevligt! Klart GG i min bok och gör gärna fler f2f affärer med han! :)
 
Topp