Erikd
Basic
- Pris
- 500kr
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en svart mc-jacka med vita detaljer i skinn från Lindstrands i storlek L. Jag har gått ner en hel del sedan den köptes så den har blivit hängande i garderob. Jackan har inbyggda armbågs- och axelskydd samt plats för att sätta in ett ryggskydd.
Den har inget synligt slitage i skinnet, den har inte varit med om några olyckor, och har fettats in regelbundet även när den inte använts. Jackan är inte mycket använd i väldigt gott skick.
Tog bilder på en kompis när han testar. Ja fler bilder kan givetvis ordnas.
Pris: 500kr
Retur: Nej
Byten: Javisst! Kom med förslag. Kan tänka mig både som betalning, delbetalning och kanske lägga någon krona själv.
Jackan finns i Malmö men kan ta mig en liten bit. Om frakt är aktuellt så diskuterar vi det, notera att den väger en del.
//Erik
Den har inget synligt slitage i skinnet, den har inte varit med om några olyckor, och har fettats in regelbundet även när den inte använts. Jackan är inte mycket använd i väldigt gott skick.
Tog bilder på en kompis när han testar. Ja fler bilder kan givetvis ordnas.
Pris: 500kr
Retur: Nej
Byten: Javisst! Kom med förslag. Kan tänka mig både som betalning, delbetalning och kanske lägga någon krona själv.
Jackan finns i Malmö men kan ta mig en liten bit. Om frakt är aktuellt så diskuterar vi det, notera att den väger en del.
//Erik
Senast ändrad: