• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes/Bytes MC kläder / utrustning

St Maxime

KS Explorers Club
Pris
Beror på:)
Detta långskott funkade för två år sedan så för nytt försök igen. Tänker att det kanske är fler än jag som pendlar i strl och inte vill hålla på med blocket och tradera.

Är på jakt efter MC-kläder till en närmaste sjukt modest summa pengar då det sannolikt kommer att bli ny storlek och/eller hoj inom kort igen.

Det jag söker är (utöver att vara tokbilligt) är:

• Alternativ 1: skinnställ (tvådelat).
  • Alternativ 2: allvädersställ.
  • Alternativ 3: enbart jacka
  • Alternativ 4: enbart byxa (men den är mer osannolik)
  • Alternativ 5: Alpinestars Bionic Action Skyddsjacka eller liknande.

• Svårt med storlekar så klart, men jag är cirka 178 cm och väger strax ca 71 kg skulle jag gissa. Till vardags drar 46 på kavaj. Byxa 46/48. Jeans oftast 30/30.
  • Jag är rätt dålig på att själv förstå klassificeringen av säkerhetsplagg så man får gärna förklara.

• Skicka hellre ett PM för mkt än för lite. Tack KS för möjligheten att annonsera. (Finns i Sthlm om vi vill undvika frakt.)
// St Maxime

Tillbaka
Topp