• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

McNultys kamel-auktion - Camel Trophy till förmån för MSD 🐪

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Tag chansen att förvärva denna läckra kamel, en Camel Trophy Chronograph med vit tavla och blåa visare. En riktigt trevlig klocka, som uppenbarligen funkat en hel månad 😎✌🏼🐪

Inköpt av en lurig italienare på eBay. Funkar och håller tiden perfekt, med undantag för att det inte går att ställa om den. Man drar kronan hela vägen ut, men det går inte att ställa om visarna. Hur löste jag det då? Jo, dra ut kronan och vänta ett dygn till klockan är så mycket som man vill ställa den till 😅 Så nu när den är ställd till sommartid behöver du inte bry dig på ett tag. Vill du laga den? Shoot! Inte kollat upp vad det skulle kosta eller så, men kanske värt ett försök.

Kommer på bund, men ingår gör även en billig jubilee-länk, ett helt nytt svart tropicgummi och ett brunt läder som är använt en handfull gånger.

Alla pengar går oavkortat till vår insamling till Min Stora Dag. (https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2026-8wrjxe)

Startbud: 100kr

Sluttid: kl. 23:00 (UTC+2). Så hinner pengarna samlas in innan mars är slut 😃

Posta en bild på din insättning och återkom med adress i PM, så skickar jag kamelen som spårbart hem till dig.

Kom igen, nu kör vi sista spurten! #TeamCamel 🐪☀️
IMG_9080.jpeg
IMG_9079.jpeg
IMG_9078.jpeg
IMG_9077.jpeg
IMG_9071.jpeg

Senast ändrad:
Verkar som du vann en kamel @ThomasP 😄 Lägg upp en bild på din insättning och skicka adress i PM, så skickar jag asap 🫶🏼 Stort grattis och tack!! 🐪☀️🥰

Tillbaka
Topp