• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Meccaniche Veneziane Arsenale

Knutte75

Silver
Pledge Member
2-Faktor
Pris
3500 SEK
Returpolicy
Kommer vi överens om ifall något inte är som det ska
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Har köpt nytt och då jag jobbar enligt "en in/en ut-principen" just nu får denna lämna. Trevlig och annorlunda klocka med bra "wrist presence".
Det rör sig alltså om en Meccaniche Veneziane Arsenale. Utplockad oktober 2020. En förserieprototyp av det som sedermera kom att bli 45 mm Arsenale. Skiljer sig därifrån genom att vara Swiss Made, ha marginellt andra visare och en glasbaksida där man kan beskåda det snygga schweiziska automatverket. Samt ett mått på 42 mm (istället för de mer svårburna 45mm). Köpt av mig på forumet av andra ägaren. Kollade driften med toolwatch för ett tag sedan och då låg den på +5,5 s/dag - väl godkänt skulle jag säga.

Box o papper. Ett svart originalläder, två originalgummi (ett oanvänt) samt originalmesh. Fantastiskt trevligt ur som sticker ut på helt rätt sätt.

Jag står för frakten ("skicka lätt"), möjlighet till kaffe och snack F2F i GBG-området för medlemmar med bra referenser.

Missa inte chansen att förvärva en klocka som figurerat i klockpodden UrSnyggt :)


MV Ute.jpg

MV Arsenale.jpeg


Tack till KS för ett grymt forum och möjligheten att annonsera!

// Knutte75
 
Topp