• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Meccaniche Veneziane Nereide Röd bezel

Watchby10

Omega
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Det kommer vi överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu är det dags för mig att prova MV´s GMT-modell och hålla mitt löfte om en in, en ut, så jag säljer min Nereide. Detta är MV´s första modell av Nereide och den skiljer sig med fördel på några punkter jämfört med nuvarande modell. Bezelens tänder är inte lika kantiga och inserten är i aluminium, see through caseback samt att länken har spänne med mikrojustering. Klockan kommer på MV´s jubilee-länk med träbox, certifikat samt ett matchande gummiarmband från MV.

Lite specs:
Diameter 42 mm
Tjocklek ca 13 mm
Automatisk, cal MV 135
Vattenresistent 200 m

Inköpt i mars 2019, från Watches and Chrystal, UK, och garantin på 2 år har därmed upphört.

Klockan är i fint skick utan dings eller andra märken, men oundvikliga hair- och och desklines finns det så klart. Bezelens pärla kl 12 har lossat en gång så jag har limmat på en ny igen och en ytterligare pärla medföljer, som MV skickade till mig när den första försvann. Urverket är ett konstverk i sig och därför är det extra roligt med see through caseback på denna klockan.

Pris 3500 inkl frakt eller så kör vi f2f i Göteborg med omnejd.

För frågor och fler bilder, bara att skicka PM.

Min GG-tråd

Tack KS för bästa forum och annonsplats!

IMG_9190.jpg
 

Bilagor

  • IMG_9198.jpg
    IMG_9198.jpg
    127.5 KB · Visningar: 10
  • IMG_9197.jpg
    IMG_9197.jpg
    129.8 KB · Visningar: 13
  • IMG_9191.jpg
    IMG_9191.jpg
    147.6 KB · Visningar: 14
  • IMG_9189.jpg
    IMG_9189.jpg
    281.1 KB · Visningar: 14
  • IMG_9183.jpg
    IMG_9183.jpg
    246.6 KB · Visningar: 13
  • IMG_9182.jpg
    IMG_9182.jpg
    152.4 KB · Visningar: 14
Topp