Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kvinnliga motsatsen till Sockerpappa.Vet att dom har en modell som heter Salthora
Fräsig! Vad tycker du om den?Här är min MeisterSinger
Datumet går ju motsolsHär är min MeisterSinger
Haha hjärnverksamheten är inte på topp så här dags. Satt och kollade på bilden ett bra tag innan jag kopplade.Datumet går ju motsols
Edit: Var en synvilla...
Jag gillar den skarpt. 43mm är väl i mesta läget för mig.Fräsig! Vad tycker du om den?
Snygg som tusanLänge sen nåt hände i denna tråden. Har en neo av första utgående/utgångna modellen. Gillat konceptet, vill ha datum, men tyckt att en eta 2824 med en visare för närmare 8 lakan är för mycket. Fick denna till ett betydligt bättre pris...
Trevligt litet 36 mm dressur, tunt och smidigt. Liite vintage känsla med ett välvt akrylglas. Väl tillverkat och med bra kvalitet tycker jag det verkar, går fint (för ett eta 2824 normal-justerat alltså!)
Tack. Gillar första generationens fyrkantiga datumruta och matchande färg på datumhjulet, det lutande 'o' i neo samt den lite snirkligare fonten (jämfört med den nyare varianten).Snygg som tusan