• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mellandagsrea (kläder & skor) ?

Psykel

Patek
Känns som mellandagsrean inte längre är vad den brukade vara. Många rear ju med jämna mellanrum under året också. Mellandagsshoppandet försvann...
Känns som Black Friday (eller Black Week eller andra varianter som vissa kör) har blivit större nu. Senaste två-tre åren har det nog blivit flest reafynd då. Men å andra sidan är det bara bra att kunna sprida ut reafynden lite under året också. :)
 

Perro

Omega
Här finns lite Sunspel, Valstar, Boglioli, Altea etc till 70% rabatt. Vet inget om legit sidan är dock
Fick precis hem en långärmad polo samt en tröja som jag beställde från denna sidan. Mycket som var rabatterat och snabb leverans. Jag beställde även ett par byxor som tydligen inte fanns i lager och fick en voucher att handla för som kompensation. Så jag skulle säga att den är legit om någon är tveksam.
 
Senast ändrad:

Esh

Omega
2-Faktor
Loake:

 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Om någon springer på en sån här, skulle tips tacksamt mottages. (bild från filmen The Gentlemen )


044EFFDB-838A-429E-AB65-55713A747870.jpg

kan det vara något?
 
De kör personliga koder i år. Jag fick ett vykort med en kod på för förtur, men den gäller inte förrän kl 12 idag. Alternativt applicerades rabatten automatiskt om man är inloggad, stod det. Jag har uppenbarligen inte handlat tillräckligt hos dem för att få för-förtur.
 

city69

Omega
Fyndläge om du har storlek 48

 

city69

Omega
It’s that time of the year

John Henric
Michael Jondral

Oscar Jacobson
 
Topp