• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mellandagsrea

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Gött! Nån som handlat därifrån och behövt returnera? Sugen på en jacka men osäker på stl.
Inte returnerat men handlat tre gånger därifrån. Bara ytterkläder. ”Klädporr” är bara förnamnet. Alla har passat bra. En fick jag ta upp ärmarna en cm på. Har beställt min vanliga storlek.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Nitty gritty kör nu på för fullt. Mycket fina ytterplagg och mycket common projekts bland annat.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Inte returnerat men handlat tre gånger därifrån. Bara ytterkläder. ”Klädporr” är bara förnamnet. Alla har passat bra. En fick jag ta upp ärmarna en cm på. Har beställt min vanliga storlek.
Bra tips! Har aldrig handlat men varit sugen på en Rainmac länge... Har också provat vi något tillfälle och har för mig att de antingen bärs stort eller smått. Har du någon uppfattning?
 

Jooiie

Omega
Pediwear hade schysst reapris på RM Craftsman. o_O

God fortsättning på er!

4769FD9B-9B89-40B4-AC23-53D31E30D5A6.png
 

Josef B

Bestraffaren
Jag har Boxer sedan 15 år tillbaka och fixade mellandagsrabbat på mixpaketet. Bindningstiden var 2 år, men skit samma, hade ändå tänkt ha boxer lång tid framöver.
 
Topp