• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mellandagsrean 2018 - tråden

EmilSve

Cartier
Han syftar på de rätt innehållslösa svaren på trådstarten. En 'like' hade räckt.
Mer on topic har klockor.nu lite rea, kollade främst Seiko. En SRPB53 på gummi för drygt 3149:- är väl rätt ok?
Vet inte om det strikt talat är mellandagsrea och det finns väl egentligen en reatråd redan?
https://www.klockor.nu/seiko/p/12503
Det är väl sant, egentligen lite meningslöst svar, men gör väl egentligen ingen skada. Meningslöst är väl snarare att påpeka det. Tack för tipset annars:)
 

Chris75

Panerai
2-Faktor
Bra trådstart! Letade runt lite men hittade inget klockrelaterat av intresse. Å andra sidan verkar alla urhandlare ha stängt idag, kanske får vi anledning att uppdatera denna tråd imorgon?
 

LordTTK

Omega
2-Faktor
Får hoppas att rydbergsur kör liknande kampanj som på black friday så att man inte behöver ångra resten av året att man inte köpte en SS under black friday :banghead:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
D9611E8F-86EA-4DD4-A5BB-A03394BFDE82.jpeg

Shoppade lite kläder så nu är jag ruinerad.
STONEPRIVATESALEFW18 vid checkout på stoneisland.com ger 30% off.
 

E.Z.

Panerai
Mr Porter har rea nu, rätt bra tycker jag. Raffe-skjortor där man kan sina storlekar är ju bara att klicka hem oavsett vilken butik. Även bra utbud på Belstaff-jackor på rean.
 

Iguana

Omega
NK börjar sin rea i morgon. Mkt brukar vara nedsatt 30% men någon gång har jag handlat nedsatt upp till 70%. Dock inte hittat ngt klock relaterat vid tidigare rea. Tex Penn-avdelningen kan vara värd ett besök.
 
Topp