• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mellandagsrean

Marquise

Omega
Nu är julen över och mellandagsrean startar, är väldigt nyfiken vad det är ni köper och vad det är ni letar efter!

Själv så är jag sugen på en gamepad till min dator då de inte blev någon konsol. Det är förhoppningsvis mitt mellandagsklipp! Gärna bilder :D

Vad är ert?
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Skor och skor. Sedan en kavaj eller två om det finns något vettigt. Hojta till om ni vet något bra ställe med rea på vettiga skor.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nu är julen över och mellandagsrean startar, är väldigt nyfiken vad det är ni köper och vad det är ni letar efter!

Själv så är jag sugen på en gamepad till min dator då de inte blev någon konsol. Det är förhoppningsvis mitt mellandagsklipp! Gärna bilder :D

Vad är ert?
What the fuck?! Eller på svenska: vad i helvete?! Julen över?! Den har ju precis börjat och håller på till och med Annandagen (26/12)!

Återkommer med tips natten till 27/12
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Min jakt kommer bli på ny telefon. Min hemska ajfån sex är böjd!! Satt och diskuterade detta problem ikväll och skrattade åt folk som lyckats bocka sin telefon varpå jag börjar gransk min och inser att den är böjd!!
Lägger den på stenskivan i köket för att bekräfta detta och det är inte lite! Skräptelefon!! Urk!
 

Onelund

Rolex
Min jakt kommer bli på ny telefon. Min hemska ajfån sex är böjd!! Satt och diskuterade detta problem ikväll och skrattade åt folk som lyckats bocka sin telefon varpå jag börjar gransk min och inser att den är böjd!!
Lägger den på stenskivan i köket för att bekräfta detta och det är inte lite! Skräptelefon!! Urk!



Du får gärna skicka din böjda till mig


Jag hatar allt vad rea heter, hatar dessutom att trängas med folk i överfulla affärer iklädd vinterkläder.
 

Hellebring

Cartier
Du får gärna skicka din böjda till mig


Jag hatar allt vad rea heter, hatar dessutom att trängas med folk i överfulla affärer iklädd vinterkläder.

Jag är likadan. Betalar hellre lite mer och väntar till ett annat tillfälle än att genomlida reor.
Man får se det som så att alla som gillar att trängas och fynda rensar ut hyllorna för att göra plats för det nya sortimentet för oss som är mer bekväma :)
 

Marquise

Omega
Jag är likadan. Betalar hellre lite mer och väntar till ett annat tillfälle än att genomlida reor.
Man får se det som så att alla som gillar att trängas och fynda rensar ut hyllorna för att göra plats för det nya sortimentet för oss som är mer bekväma :)

Jag är ju den typen som får alla mina varor i brevlådan ;)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
What the fuck?! Eller på svenska: vad i helvete?! Julen över?! Den har ju precis börjat och håller på till och med Annandagen (26/12)!

Återkommer med tips natten till 27/12
Julen håller väl i alla fall på till trettondagen. Det var ju då de tre vise männen kom med Rolex, omega och breitling till jesusbarnet.

Kyrkligt varar julen till fastan innan påsk börjar, vilket väl är på askonsdagen.

Jag tillhör dem som köper till fullpris.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ett par skor, en tv och en ny soffa. Skjutit upp alla tre inköp allt för länge. Annars brukar jag kanske plocka på mig en skjorta eller något.. :D
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Handlar antingen till full pris eller köper på online outlets. Hatar att gå på stan vanligtvis och det ska krävas jäkligt mycket för att jag ska sätta min fot i city på julen.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Hoppa Ströms och dra till Etonbutiken nere vid Sture-P istället, brukar vara marginellt mindre vidrig trängsel där.


Någon koll på när de kör REA och hur bra den kan tänkas bli? Det jag gillar med Ströms är att de iaf kör 40-50% utan snickesnack och på färger man faktiskt vill ha.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Enda stället i Sthlm jag orkar gå till är best of brands i mood gallerian, man får bara liiiite för högt blodtryck där
 

Sjobedan

Rolex
Förstår inte hetsen kring mellandags rean när det ändå är konstant rea i butikerna. Och det är bara de fula/halvdåliga sakerna som är på rea.

Handlar man sina skjortor (till exempel) på ett och samma ställe så får man ändå stammisrabatt. Iallafall där jag köper mina Stenströms skjortor i Lund.

När det kommer til HIFI osv så finns det så klart en del pengar att spara. Men då får man satan ta mig hänga på låset...
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är sugen på att hitta en svart eller mörkblå ullrock men orkar inte heller med trängseln. Jag tror ofta att jag gör det men sen tappar man allt hopp om människan när man ser hur folk beter sig i mellandagsrean. Sen är jag jävligt picky vad gäller jackor och rockar och måste prova och testa dessa till förbannelse så det går sällan att köpa över nätet.

Men jag lär väl testa om jag har tur även denna gång, någon som har tips om något bra ställe att hitta en schysst ullrock... Helst till halva priset:)
 

sveol

Cartier
Blev en tv idag. Lång kö för att få tala med en säljare. Men jag visste vad jag skulle ha och allt var klart på under 10min. Bra deal också, nedsatt 3k.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
Topp