• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mer Alaskabilder. Idag på cheepoläder

_D809411.jpg
_D809407.jpg
_D809404.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Väldigt snygg! Hur gör den sig på plain svart nato/velcro/textil? För att förstärka det avskalade i designen?
 

Patrik J

Rolex
Älskar klockan men som speedy-freak känns kombon ändå fel. Länk till vardags och vita bandet när du ska till månens baksida :p
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Bland de första klockor jag vart fast i mör intresset tig fart. Riktigt fin! Växer inte på träd heller, good for you!:)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
inte fel, men jag tror att jag gillar den bättre på länk eller ett svart band av något slag. Hur som helst så är det en stenhård klocka! :)
 

Ricrob

Patek
Alltså.. Jag gillar ju ljusa tavlor och jag gillar Speedy men vad är det som folk går igång på här..? Kritvit och sub-hands som ser ut som små raketer. Inget illa ment, den är cool på sätt och vis (men snygg..?) och man får tycka olika, vad jag undrar är bara vad som gör Alaska Proj. så snygg i mångas ögon? Jämför t.ex. med en BA med vit tavla och blånerade visare, där snackar vi snyggt.
 
Topp