• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Mera vintage från Rolfen, Certina, Raketa mm

Rolfen

Silver
Pris
olika
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag fortsätter avyttra en hel del av mina schweiziska klockor till förmån för japanska, dom flesta jag lagt ut här hittills har hittat nya ägare rätt snabbt. Alla klockorna fungerar men är inte uppmätta angående eventuella tidsavikelser, ingen har dock gjort så jag missat ett möte. Då jag har stora armar så använder jag XL band vilka jag gärna vill behålla (och du troligtvis inte vill ha) så alla klockor säljs utan band. Vill du absolut ha ett band så går det nog att lösa då jag har några normallånga liggande. Är öppen för bytesförslag men bara Seiko, Citizen och Casio. I priset ingår vanlig frakt med Postnord, vill du att klockan skall skickas rekommenderat tillkommer 100kr, avhämtning i Göteborg fungerar också. Ingen retur.

Såld! Manuell Siduna med den vackraste patinan jag någonsin har sett, jämn och guldgul. Har ingen aning om vad den råkat ut för men den är helt klart unik. Cirka 35,5 mm exklusive kronan. 800kr
Galenpatina.jpg

Såld! Manuell Certina DS med mycket patina och blånerade visare. Cirka 36 mm exklusive kronan som är Certina. 900kr
DS.jpg

Såld! Manuell Raketa (inte schweizisk utan ryss). Cirka 32mm i fyrkant. 250kr
Raketa.jpg

Borttagen! Belinda Natilus Super-automatic. Cirka 35,5 mm exklusive kronan. 500kr
B.jpg

Manuell Jean Perret som är cirka 30mm i fyrkant. Jag har tidigare försökt sälja denna utan framgång så nu sänker jag priset till 400kr
JeanPerret.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp