• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mesharmband på Skx007?

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Jag skulle vilja gilla mesh, men det går bara inte:(, länk, NATO t.om. bund passerar men det är något med mig och mesh som inte klickar. Men jag blir kanske omvänd såsmåningom? Vis av erfarenheten växlar intresset blixtsnabbt om man ser rätt "kombo", så upp med bilder!SKX'en är grym, njuter själv just av de första dagarna med min nya (en 009). Lycka till
 

MrRipley

Omega
Har nu fått både klocka och armband för er som inte redan sett min pakettråd om det! Är mycket nöjd och kan starkt rekomendera både watchhubs och wjean som säljare! Fick båda inom 1 vecka efter beställning! Bifogar några bilder!
4azygazy.jpg

ese5a3ed.jpg

uva7uda6.jpg

Är mycket nöjd! Tack för alla tips!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jonte73

Audemars
Har nu fått både klocka och armband för er som inte redan sett min pakettråd om det! Är mycket nöjd och kan starkt rekomendera både watchhubs och wjean som säljare! Fick båda inom 1 vecka efter beställning! Bifogar några bilder!
4azygazy.jpg

ese5a3ed.jpg

uva7uda6.jpg

Är mycket nöjd! Tack för alla tips!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fick du byta ut stiften ?
Grattis förresten, blev ju riktigt bra !
 

MrRipley

Omega
Jag fick med extra tjocka stift av wjean, det ingick i köpet av band. Jag tror att man kan köpa dessa stift för någon dollar av honom också!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis! Blev skitbra!
Jag är en sån som nästan skulle kunna köra mesh på dressklocka så mycket som jag älskar mesh ;)
 

MrRipley

Omega
Jag vet inte, jag testade aldrig, men kändes inte som att det var någon större skillnad mellan originalen och de som följde med! Körde med dem han skickade med för säkerhetsskull!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jonte73

Audemars
Jag vet inte, jag testade aldrig, men kändes inte som att det var någon större skillnad mellan originalen och de som följde med! Körde med dem han skickade med för säkerhetsskull!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok tack för det, är på g att beställa ett själv :)
Men blir nog ett från strapcode.
 

MrRipley

Omega
Ok tack för det, är på g att beställa ett själv :)
Men blir nog ett från strapcode.
Jag är bara glad att jag kan dela med mig av min lilla erfarenhet!
Ja, tror dem är snäppet bättre än wjeans! Men känns lite dumt att köpa ett band för nästan samma kostnad som klockan eller flera olika band just nu!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jonte73

Audemars
Jag skulle vilja gilla mesh, men det går bara inte:(, länk, NATO t.om. bund passerar men det är något med mig och mesh som inte klickar. Men jag blir kanske omvänd såsmåningom? Vis av erfarenheten växlar intresset blixtsnabbt om man ser rätt "kombo", så upp med bilder!SKX'en är grym, njuter själv just av de första dagarna med min nya (en 009). Lycka till
Här!
image.jpg
 
Topp