• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Messenger bag

SSL

Audemars
Någon med bra tips? Behöver en axelremsväska för lite kläder och matsäck. Två jag tittat på:

image.jpeg
image.jpeg

Men behöver mer tips. Runt 1000sek får den kosta. Föredrar nog utan läderspänne. Kommer bara bli hängandes om jag känner mig själv rätt. Dragkedja är att föredra.
 

DrKlocka

Audemars
Chromes modeller tycker jag är super. Har haft min i ca tre år och den har knappt något slitage alls trots daglig användning. Chrome Citizen tror jag att min modell heter. Visst, de kostar lite mer än tusenlappen, men det är otroligt bra kvalité.
 

Edin

Panerai
Har en från Sandqvist första kollektion (om inte test kollektionen.?) likt den du länka till och den är bra men lädret är inte det bästa och den är inte lika bra som min Timbuk2 som är både mer praktisk och bekvämare.

Edit:
Såg att den du länka inte har läder bärrem vilket min har och det är främst den som tappat lite av utan. Ett problem som den där alltså inte kan lida av.
 

SSL

Audemars
En till under tusingen. Läder är bara att glömma under/runt tusen. Norra fejset var OK, men letar vidare.

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Hallis

Panerai
2-Faktor
Om du kan gå upp lite i pris så kan jag tipsa om Timbuk2, jag har två varianter. Den ena standardmodellen har jag haft i 13 år, grymma grejer.. Inte de vackraste men gör jobbet!
 

SSL

Audemars
Kollat lite på Timbuk2 å det är inget som faller mig i smaken. Kan gå upp i pris men håller mig hellre under 1000 o det är där jag letar.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Hitta du nåt? @Ssl
Behöver något åt min 11" macbook + lite andra teknik prylar. Tiger i läder kan man ju hitta för rätt OK pris, men tveksam till kvalitén.
 

SSL

Audemars
Hitta du nåt? @Ssl
Behöver något åt min 11" macbook + lite andra teknik prylar. Tiger i läder kan man ju hitta för rätt OK pris, men tveksam till kvalitén.

Nä, det ligger lite på is. Tiger ligger väl på 3 loppor och det är för mycket för min tunna pluska. Helst av allt vill jag ha någon utan logga.
 
Topp