• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mest prisvärda ställe att köpa en SMP

Johan92

Basic
Hej
Ska köpa mig en SMP (senaste eller modellen innan har jag inte beslutat mig för ännu).
Jag reser en hel del kan vi säga i jobbet och söker därför experternas tips vart som är mest lönsamt att köpa sig en SMP. Tänker i huvudsak på flygplatser i Europa/USA/Qatar,Dubai,Abu Dhabi.
Är det billigare att köpa utomlands någonstans?

Hej
Om det blir billigare eller ej beror huvudsakligen på din förmåga att pruta och på din skattemoral
Med vänlig hälsning
Ola G

Vet inte om det är det allra billigaste, men börja titta på Chrono24. Kanske det finns gråhandlare som är billigare än autkroriserad butik på en flygplats.

Måste klockan vara ny? Eftersom du verkar vilja komma billigast undan så brukar det ju titt som tätt komma ut färska smpc här på ks till ett väldigt föremånligt pris om man jämför med att köpa nytt? :)

Blev att slå till hos N Nagel i Gdynia som hade 15% off på alla Omega idag.
20181124_145727.jpg

Tillbaka
Topp