• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mglaum

mglaum

Panerai
Hej,

Om ni har handlat av mig eller om jag har handlat av er så får ni gärna skriva en rad.

Med vänliga hälsningar
 
Senast ändrad:

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Köpte en Tudor av Max. Enkel att ha att göra med. Snabb och smidigt affär. Väldigt ärlig gällande små hairlines man knappt lagt märke till som han markerade vid bildutbyte för att undvika missnöje.
Good guy!
 

a.i

Omega
2-Faktor
Köpt kostym av @mglaum och även en kavaj som jag kunde returnera utan konstigheter.
Jättetrevligt bemötande och smidig kommunikation, 100% GG!
 

klockentin

Breitling
Köpte ett par penny loafers. Trevligt bemötande och snabb smidig affär. Swishade betalningen på kvällen och redan nästa morgon var paketet påväg. GG!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt ett gummiband till en Vacheron av Max. Inte hunnit prova det ännu men skicket var som utlovat. Väldigt trevlig och smidig att ha göra med. Klart en GG!
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort affär med @mglaum på distans och det kunde inte ha gått smidigare. En riktig toppensäljare som är mån om att båda parter skall vara nöjda.

Rekommenderas varmt!
 

tgadler

Omega
Köpte en kavaj av @mglaum via postnord och swish. Mycket trevlig och seriös säljare som anstränger sig för att alla ska bli nöjda.
Rekommenderas starkt!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Köpt OT av mglaum i fint skick. Pengarna swishades och vi möttes upp några dagar därpå f2f, inga konstigheter!
 
Topp