• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Stefan S

Patek
2-Faktor
Köpt IWC av Micke på distans. Bra och trevlig kommunikation, snabbt skickat och väl förpackat. Allt man önskar av en säljare mao, 100% Good Guy!
 
  • Like
Reactions: m_s

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Gjorde ett byte med @micke_s, väldigt smidigt, både med kommunikation och efterföljande f2f där Micke erbjöd sig åka förbi området där jag jobbar. Om tillfälle ges blir det absolut fler affärer! En riktigt GG i min bok.
 
  • Like
Reactions: m_s

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Bytet igår följdes upp med ytterligare en smidig och enkel f2f affär gällande ett strap, hann även med lite trevligt klocksnack! En riktig GG.
 
  • Like
Reactions: m_s

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Jag köpte en Seiko av @micke_s på distans som helt motsvarade beskrivningen. Bra packat och klockan anlände dagen efter betalning. En alltigenom trevlig upplevelse att göra affär med Micke. Han är en 100% goodguy i min bok och jag gör gärna affär med honom igen!
 
  • Like
Reactions: m_s

r9t

Omega
2-Faktor
Köpt en Seiko av @micke_s på distans. Klockan var väl förpackad och motsvarade mina förväntningar.
Inga problem, 100% GG!
 
  • Like
Reactions: m_s

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Gjort en affär f2f med @micke_s för andra gången och kan inte säga annat än mycket smidig affär och trevlig karl! Gör gärna fler affärer i framtiden. 100% GG
 
Topp