• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mickeheterjag

marw

Panerai
2-Faktor
Jag har sålt en klocka till Micke f2f. Allt gick smidigt och Micke var en väldigt trevlig kille.
 

emil74

Omega
Sålde en Rolex Deepsea till Micke. Mycket trevlig och smidig och snabb affär. Sånt gillas! Rekommenderas varmt! :happyhappy:
 

Jolly

Cartier
Sålde en Explorer 2:a till Micke. Snabb betalning och enkel att kommunicera med. En kille man gärna gör affärer med. Good guy I min bok.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Micke köpte en klocka av Hook som jag fick äran att leverera :)

Mkt trevlig. 100% goodguy
 

Loshin

Panerai
Köpte en Sinn av Micke. Skickades snabbt och välpackat. Skicket var som beskrivet.
En smidig och trevlig affär.
100% Good Guy.
 
Senast ändrad:

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Bytte en klocka med herrn i fråga F2F i Stockholm.
Rak och tydlig kommunikation. Mycket trevligt bemötande och over all en good guy.
Skulle helt klart göra det igen om jag fick chansen.
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Jag la ut en förfrågan om att få låna en länk till en skydiver under en veckas tid. Micke svarade direkt om att han hade 1st liggandes som jag kunde låna sagt och gjort så fick jag den direkt på posten. Efter en stund kände jag att klockan inte passade på länk så jag skickade tillbaka den utan några sura miner eller någon kostnad. Riktig goodguy och en sann KSanda!
 

Ganga

Omega
Tack för en mycket smidig affär!
Sålde en SS UTC Extreme till Micke och hela affären var otroligt smidig!
Jag ser fram emot att göra fler affärer med denna reko herre!
100 % good guy!

Njut av Thailandsvärmen med din nya klocka!
 
Topp