• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MickeJ / MJLeather

Simpatico

Rolex
Jag köpte ett band från denna trevliga kille.
Band blev grymt bra och helt efter mina önskemål.
Snabb leverans, trevlig bemötande och underbart hantverk.
100 % goodguy!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpt ett 20 tal straps och även ett stort strapcase av Micke och har varit väldigt nöjd varje gång.
Micke är både trevlig och extremt skicklig i sitt hantverk :)
110% goodguy i min bok.



//Peter
 

skegget

Breitling
Har precis köpt två finfina straps av denna mycket trevliga herre. Hantverk med fantastisk kvalitet, snabb leverans och en jättebra dialog.

Utan att blinka en Goodguy!
 

filthywatch

Cartier
Precis fått beställningen på ett strap och kan inte vara mer nöjd ! Riktigt skön känsla i lädret å bra kvalitet och finish .
Rekommenderar denna herre !
 
Micke köpte en klocka av mig härom dagen. Otroligt snabb och smidig affär! Pengarna på kontot nästan innan jag visste att jag sålt den!

Stort tack!
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Kanonkille. Skicklig och pålitlig. Kommer bli många fler beställningar. 100%.
IMG_1130.JPG
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Skickade iväg en beställning på havsorm till min DJ. Micke skötte vår affär på ett riktigt bra sätt.

Goodguy!
 

Coromo

Omega
Köpt ett band av Micke och jag kan verkligen rekommendera honom. En riktigt bra kille som kan det där med klockband, snabb på att svara här på ks, tillverkningen och även leveransen fungerade kanonbra och snabbt.
Och framför allt så blev bandet riktigt snyggt!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett riktigt trevligt band av denne mycket trevlige kille. 100% goodguy och 100% bra kvalitetsstrap. Stort tack!
 

philip.eldh

Omega
2-Faktor
Köpte ett fint läderband av denne herren och kunde inte varit nöjdare! snabb leverans, bra bemötande och fin kvalité på varorna! kommer definitivt fortsätta köpa hos MickeJ!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpte två läderband. Hög kvalité och trevligt, seriöst & proffsigt bemötande.
Snabba svar på mail och snabb leverans!
image.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Ett till larvigt välgjort band levererat av Micke.
image.jpg

Armbandstillverkare med mycket yrkesstolthet, dessutom jäkligt trevlig och smidig att göra affär med.
Rekommenderas kraftigt!
 
Topp