• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Micro-GTG med efterlängtad tävlingsvinst...

Camo00

Patek
1986 vann jag en Breitlingväska i Lilla Sportspegeln!

Idag mötte jag upp med forumets flitigaste GTGare RicVin för en snabb burgare, lite klocksnack och överlämnande av väskan! Tackar och bockar till Ric som släpat den landet runt!!

Äntligen, en väska som talar om vilken klocka jag har, och nånstans att förvara mina kex... :)

DSC_0476.JPG
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Inser att bakgrunden till denna tråd är en aning lång och svårgreppad om man inte hållit dig uppdaterad! Men grattis till väskan Camo00 och pärlor till klockor. Och så har väl RicVin svischat FÖRBI Eskilstuna IGEN!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tobbe..var i E Tuna i måndags men dåligt med tid:-/
Eftersom det verkar vara svårt att ha koll på vem som är vem..
Detta är lilla jag:)
image.jpg

image.jpg
Snyggt.....bilen.....klockan.....mannen....
I måndags var jag i Strängnäs och smittade ner alla som kom i min väg, suck.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kort version av historien...
Camo00 vann Bratteväskan här på forumet, (inte -86 men jävligt länge sedan)som då fanns i min ägo. Jag har lovat dyrt och heligt ungefär 50 gånger att jag antingen skulle skicka eländet eller ta med den ner till Skåne. Men av outgrundliga anledningar så har detta alltså inte skett förrän i fredags. Å andra sidan har Camo00 inte ägt Breitling så värst länge så jag tror jag omedvetet väntat in hans köp...:)
Det där med Lilla Sportspegeln är ngt hittepå i Camo00s lyckorus över att äntligen få väskan. Inte sant alltså!!
 
Topp