• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Mido Multifort Chronograph

Renadu

Cartier
Pris
5000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Mido Multifort Chronograph

Mycket fint skick! Endast en liten hairline på spännet och konstigt nog ett "O" som inte är perfekt ifyllt i ordet "AUTOMATIC" på urtavlan.
Tidsavvikelsen är uppmätt till: +1,2 sekunder/dag med tavlan uppåt och -4,1 sekunder/dag med kronan uppåt.
Uttagen: 28/1-2014 i Genève.
Datumet samt dagen växlar fint och funktionerna till chronographen fungerar bra. Något jag däremot har lagt märke till, är sekundvisaren för tidtagningen som går lite hackigt och då den nollställs så "svajar" den till när den kommer till sin startposition. Packningen kan upplevas som något trög då man skruvar på kronan.
Klockan passar på handleder upp till 17,5cm (med microjusteringen satt i mellersta hålet).
Det som följer med klockan är certifikatet, som också syns på ena bilden.

Kan tänka mig ett byte mot en SARB033 med pengar åt mitt håll.

Säljes F2F eller skickas enligt överenskommelse.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/renadu.91946/

DSCF4221.jpg
DSCF4225.jpg
DSCF4249.jpg
DSCF4253.jpg
DSCF4264.jpg
 
Topp