• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mido87

Jag kunde inte gå igenom en affär med mido, för många röda flaggor.

Han har x-antal telefonnummer registrerade varav swish numret är inte ett av de som är reggade. Sen kom det upp GG-kommentarer samma dag som han lade ut en annons. Säkert en trevlig kille men jag var blev sugen vid fel tillfälle kanske?

Jag kunde inte gå igenom en affär med mido, för många röda flaggor.

Han har x-antal telefonnummer registrerade varav swish numret är inte ett av de som är reggade. Sen kom det upp GG-kommentarer samma dag som han lade ut en annons. Säkert en trevlig kille men jag var blev sugen vid fel tillfälle kanske?

Tråkigt att du upplevde det så, speciellt när underbara KS finns där man enkelt kan ställa fråga.till referenser om en säljare etc. Sen är det ju så att skriver man ; ”köper din klocka” så utgår jag ifrån.att man är seriös och inte hittar på en ursäkt i efterhand ;) men som sagt, det var väl inte rätt klocka. Skulle nog påstå att de referenser som kommenterat i min tråd skulle gå i god för mig utan problem.

Blev en affär till direkt efter den förra. Denna gång köpte Mido en Rolle i klassen 140’, och vi träffades f2f hos mig och hade ett trevligt samtal.
100% GG i min bok:rolex:

Just träffat denna herre och gjort affär f2f i den övre prisklassen. Allt gick smidigt till och vi hade även ett trevligt samtal efter vårat missförstånd

Senast ändrad:
Allt gott, dealen blev av ändå. Det hela var ett missförstånd och @Sizar är en grym säljare! Rekommenderas 5 av 5

Senast ändrad:
GG! Sålde Rolex till Mido precis, högst smidigt och allt gick som det var tänkt. Trevligt bemötande och bra surr. Inga problem här!

Köpte en Rolex av @mido87 f2f.
Han var schysst och kom hela vägen till Sthlm för att mötas upp.
Supertrevlig!
Jag gör gärna affärer med han igen.
💯

Tillbaka
Topp