• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Miltat Super-O Boyer till Seiko Alpinist eller Hamilton Khaki.

M1cke

Omega
2-Faktor
Pris
900 kronor
Returpolicy
Nej... Länken är sprillans ny.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla.

Jag köpte den här länken till min vita Alpinist i tron om att mitt liv skulle förändras, vädret skulle bli bättre och mina barn skulle älska mig mer.
Så blev det ju inte.

Länken i sig är toppen, men den passade enligt mig inte ALLS till min klocka med cremefärgad urtavla. Därför undrar jag om någon annan vill ha den?
Jag köpte den från Klockia för 1200 spänn, så 900 inklusive porto kan väl vara ett bra pris ifall någon är på jakt efter den här länken. Länken passar SARB-varianterna, de nya prospex-varianterna av Alpinisten och tydligen även någon av Hamilton Khaki-modellerna.

Finns i Helsingborg om du vill köpa länken F2F.

miltatlänk.jpg

Är annonsen kvar så är länken kvar.

Tack för ett bra forum och annonsplats.
 
Topp