• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

min absolut första paketöppning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hussehub

Breitling
Nu sitter jag här och har samlat mig efter mycket om och men, jag har nämligen inte burit klocka på ungefär 1 år. Jag hade nämligen en kompis som snöat in mig på just riktiga klockor och sedan den dagen då jag satt på mig hans omega så kände jag att nu får det vara nog och därav skriver jag detta nu. Jag har nämligen kärat ner mig i en Hublot Classic fusion blue titanium 45mm. Med ett blått alligator band med gummi på insidan och jag blev helt paff när jag såg bilden på denna klocka. Efter att kollat runt och känt på olika rolex modeller och omega och även en grå Classic fusion så blev valet enkelt och det slutade med att den blåa åkte med hem. Låt oss öppna den och säga att detta är min första klocka och riktiga tråd på klocksnack. men vi säger så här, detta är inte min sista klocka jag köper och jag har slutat spendera pengarna på trav. Så full fokus på klockor nu mina vänner.

Nu till lite bilder på ögonblicket.

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
Med detta önskar jag en fortsatt trevlig helg.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp