• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min alldeles egna första paketöppning!

wlk

Omega
Jag hade länge gått och suktat efter en klocka av högre kaliber än de kvartsur jag redan äger.
Har nog sökt igenom hela nätet två gånger efter klockor i min prisklass, varit inne och klämt och känt länge på diverse affärer.

Men jag visste egentligen direkt när jag såg den att det var denna klocka jag skulle ha. Den ringer liksom in allting jag vill ha (eller har råd med).

Påse...

lWd8ueX.jpg


Låda...

PfVj5iI.jpg


Box...

AqbIcj1.jpg


Klocka!

FJN8ZOL.jpg


Obligatoriska bilden!

0V0E7vb.jpg



Jag vet att många av er hyser agg mot denna klocka (åtminstone om man jämför med dess föregångare) men för mig är den alldeles perfekt. :D
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis till en fin klassiker! Det första köpet av en dyrare klocka är alltid minnesvärd :D
I alla fall ångesten man hade när man fläskade upp kortet på kassadisken ;)
 

Jga

Breitling
Grattis!! Mycket bra klocka enligt mig, startade själv med en Omega Seamaster Chronograph och den kommer jag aldrig att göra mig av med, man lämnar inte bort sin förstfödda....
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Grattis! Gillar den också, men huvudsaken är väl ändå vad DU tycker och inte alla andra.....
 
Topp