• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min alldeles egna första paketöppning!

wlk

Omega
Är minst lika nöjd såhär ett dygn efteråt! Helt galet :D Tack alla som tagit sig tiden att gratulera :)
 

Mattias79

Cartier
Den där bara växer och växer på mig. Min första automat var också en Omega Seamaster, fast med svarta tavlan och "oyster"-länken. När jag såg den nya för fösta gången så saknade jag strukturen på urtavlan och tyckte kulören var för stark. Men som sagt, idag hade jag valt den nya framför den gamla. Känns som om Omega verkligen tänkt rätt och liksom flyttar fram designen på ett lagom provocerande sätt. Jag ångrar bittert att jag flippade min.

Stort grattis. Skitsnygg.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Denna fina öppningstråd har jag missat tills nu. Stort grattis till den klockan och välkommen hit. Om nu klockan landat, var flög den då ifrån?:D
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Grattis! Grymt fin klocka! SMPn är väl någon sorts love/hate för somliga. För mig var också första dyra klocka en SMP, och den har en speciell plats i lådan och hjärtat. Just nu är den dock på service. Annars hade den sagt hej! :) Ett lysande bra val, tycker jag! Grattis igen!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Äh, säger hej med en gammal bild från mobilen! :)

y7epuju3.jpg
 

wlk

Omega
Stort grattis! Funderar själv på att slå till :happyhappy:


Gör det, du kommer inte att ångra dig! :)

Sweet! Känner igen din upprymdhet. Kan inte sluta snegla på handleden va? :happyhappy:


Nej, det går inte. Bara går inte. :D

Den där bara växer och växer på mig. Min första automat var också en Omega Seamaster, fast med svarta tavlan och "oyster"-länken. När jag såg den nya för fösta gången så saknade jag strukturen på urtavlan och tyckte kulören var för stark. Men som sagt, idag hade jag valt den nya framför den gamla. Känns som om Omega verkligen tänkt rätt och liksom flyttar fram designen på ett lagom provocerande sätt. Jag ångrar bittert att jag flippade min.

Stort grattis. Skitsnygg.


Den växer fortfarande för mig dag för dag efter inköpet och jag gillar faktiskt styrkan i kulören. Klockan står ut på något subtilt sätt, utan att dra för mycket uppmärksamhet till sig på samma gång. Har inte tvekat på mitt inköp en enda sekund. :)

Denna fina öppningstråd har jag missat tills nu. Stort grattis till den klockan och välkommen hit. Om nu klockan landat, var flög den då ifrån?:D


Man tackar man tackar! Den fick flyga från Schweiz och flögs hem på bara ett par dagar, riktigt snabbt gick det. Och ingen blev gladare än jag för det :)

Grattis! Grymt fin klocka! SMPn är väl någon sorts love/hate för somliga. För mig var också första dyra klocka en SMP, och den har en speciell plats i lådan och hjärtat. Just nu är den dock på service. Annars hade den sagt hej! :) Ett lysande bra val, tycker jag! Grattis igen!



Ja, det har jag också märkt så jag blev förvånad över responsen i den här tråden. Men klockan är ju till för den som bär den och för mig är den helt fruktansvärt vacker. Och det räcker för mig. :) Din är också en mycket fin klocka! :)
 
Topp